Contact

U bent klant bij ons via uw makelaar en u heeft een vraag over uw contract of een product?
Uw makelaar of financieel adviseur helpt u als eerste verder en geeft raad op maat. Wijzigingen aan uw contract dienen altijd schriftelijk aangevraagd te worden. Meer info hierover vindt u hier.


U hebt een vraag met een vertrouwelijk en/of medisch karakter

  • Voor vragen rond medische aanvaarding: bel +32 2 650 75 57 .
  • Voor vragen rond uw arbeidsongeschiktheid: bel +32 2 650 78 40 .

U hebt een groepsverzekering bij Delta Lloyd Life via uw werkgever
Uw interne verantwoordelijke voor groepsverzekeringen binnen uw bedrijf is uw beste aanspreekpunt.


U hebt geen makelaar of u hebt een rechtstreekse vraag
Onze klantendienst beantwoordt uw vragen van 8u30 tot 17u00. Bel +32 2 650 78 00  of mail naar klant@deltalloydlife.be.
Een vlotte oproep naar de klantendienst? Lees deze tips.


Plan uw moment 
Hieronder vindt u wat gemiddeld de kalmere en drukke momenten zijn bij onze klantendienst.

Neem de juiste informatie erbij
U hebt een vraag over uw contract? Neem dan zeker uw contract- of polisnummer bij de hand. Zo komen we sneller en foutloos bij uw juiste contractgegevens.


Hebt u een probleem? Zou het beter kunnen?
Zeg het ons, we maken er werk van.
U verwacht van ons een prima service, en u hebt gelijk. Dus als u vindt dat onze service niet beantwoordt aan uw verwachtingen, laat het ons dan weten: zo kunnen we er iets aan doen.

Hoe?
Bel (+32 2 650 78 00) of e-mail (klant@deltalloydlife.be) onze klantendienst. We zoeken samen met u naar een oplossing.

Blijft u echter niet tevreden over de behandeling van uw verzoek, wil u een klacht melden of hebt u een meer algemene opmerking, neem dan contact op met ons Quality team* (Delta Lloyd Life, Fonsnylaan 38, 1060 Brussel - via telefoon: 02/650.70.66 - via fax: 02/650.79.83  - via e-mail: klachten@deltalloydlife.be - of via het online formulier).
Wij garanderen de professionele afhandeling van elke klacht: binnen een maand voeren wij een onpartijdige, diepgaande analyse uit van het dossier en geven wij een gemotiveerd antwoord.

*Indien u niet tevreden bent met het antwoord dat op uw klacht gegeven werd door ons Quality Team, kan u zich met uw klacht richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen (www.ombudsman.as) 


Online solliciteren?
Stuur uw sollicitatie naar recruitment@deltalloydlife.be of ga naar "Jobs".


Pers en media
Neem contact op met onze woordvoerder via corporate.communication@deltalloydlife.be.


Routebeschrijving
De kantoren aan de Fonsnylaan zijn eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer. Aan de overkant van onze gebouwen bevindt zicht immers het Zuidstation waar trein, tram, metro en bus samenkomen. Meer info?! Trein: www.nmbs.be of www.sncb.be, metro/tram: www.mivb.be, bus: www.delijn.be of www.infotec.be


Algemene gegevens

Delta Lloyd Life NV
Fonsnylaan 38
1060 Brussel

Telefoon: +32 2 238 88 11 
Fax: + 32 2 238 88 99 
BTW BE 0403 280 171
RPR Brussel

 

Delta Lloyd Life nv, verzekeringsonderneming toegelaten door de NBB (de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel) en de FSMA (Congresstraat 12-14, 1000 Brussel) onder het codenummer 167 voor de Takken leven 21, 22, 23 en 27, de Tak 26 kapitalisatie en de verzekeringstakken verbonden aan de niet-leven activiteiten uitgezonderd bijstand, en met maatschappelijke zetel te Fonsnylaan 38, 1060 Brussel, België - BTW BE 0403 280 171 - RPR Brussel - Bankrekening: 646-0302680-54 - IBAN BE42 6460 3026 8054 - BIC BNAGBEBB. 


 

Vragen over uw contract?

Uw financieel adviseur helpt u als eerste verder en geeft raad op maat.